
🎁 Firmajulegaver med WAUW-effekt
“Den perfekte gave findes ikke…”
Jo, den gør. Og vi har den 💥
Hos DSC Promotion x Sport & Profil har vi gjort det nemt for dig at finde firmajulegaver, der ikke bare ender bagerst i skabet. Vi samler det bedste fra sport, design, elektronik og livsstil – alt sammen i ét univers. Du slipper for at lede 100 steder. Og ja, det er lige så nemt, som det lyder.
💡 Gaver der passer til jeres stil
Uanset om du er til klassiske brands eller de nyeste trends, har vi gaveidéerne, der matcher. Fra eksklusivt køkkenudstyr til lækkert outdoor-gear og tech gadgets – alt sammen nøje udvalgt til glade medarbejdere og stærke relationer.
🎅 Klar til at finde årets firmajulegave?
Dyk ned i vores katalog eller lad os tage en snak.
Vi lover: Det bliver både nemt, hyggeligt og med WAUW-effekt.
✨ Personlige firmagaver med logo
Vil du gøre det ekstra personligt?
Vi tilbyder tryk, broderi og specialløsninger, så gaverne taler jeres sprog.
Logo på tasken? Initialer på håndklædet? En æske med jeres historie?
Det kan vi sagtens. Faktisk elsker vi at nørde med det.
🤝 Vi gør det nemt (for dig)
Er gaveindkøb ikke din hjemmebane? Bare rolig – det er vores.
Vi guider dig hele vejen:
✔️ Sparring og rådgivning
✔️ Idéudvikling og gaveunivers
✔️ Levering og pakning – med eller uden gavekortløsning
Vi mødes gerne fysisk, virtuelt eller lige der, hvor det passer dig bedst.
Det handler om at gøre det nemt – og lidt sjovere – at være den, der sørger for gaverne 🎅🎄
🎁 Velkommen til gaveuniverset – her starter julemagien
Ideer nok til hele kontoret – og lidt til
Stort udvalg
På vores webshop finder du et stort udvalg af firmagaver
Let opdeling i prisklasser
Så er det nemt, at finde noget der passer med dit budget

🛍️ Vælg-selv firmajulegaver – nemt for dig, fedt for medarbejderne
– Slip for excel-ark, og giv frihed til at vælge selv
Gør det nemt for dig selv – og sjovt for dine medarbejdere 🎉
Med vores vælg-selv gaveshop samler vi hele jeres firmajulegave-løsning ét sted. Du slipper for bøvlet med bestillinger, og dine medarbejdere får friheden til selv at vælge lige den gave, de helst vil have. Win-win!
💻 En digital løsning, der bare virker
Vi ved, hvordan man bygger en webshop, der fungerer – også når 650 medarbejdere skal vælge gave på samme tid 🚀
Vi driver i forvejen +120 webshops for foreninger og virksomheder i hele Danmark, og vi har styr på både små teams og store organisationer.
Du får:
✔️ En personlig gaveshop med jeres logo og introtekst
✔️ Et udvalg på op til 25 gaveidéer, som vi udvælger sammen
✔️ Mulighed for gavekort, branding og personlige løsninger
✔️ Statustrackere, support og fuld overblik
👋 Vil du se hvordan det ser ud i virkeligheden?
Så tag fat i os – vi giver dig gerne en demo og viser hvordan din virksomhed kan få en skræddersyet vælg-selv julegaveshop, der sparer tid, skaber glæde og ser godt ud ✨
Udvalg og sortiment
Du bestemmer helt selv hvad der skal være i jeres firmagave sortiment. Du kan selv gå på opdagelse i vores kataloger eller på vores webshop. Men vi hjælper dig også gerne med at finde de helt rigtige produkter. Vi anbefaler I højst har 25 gaver i jeres sortiment pga. denne skrivelse fra PwC.
Du vil altid blive koblet op på en personlig rådgiver.
Forsendelse / Deadline
Som udgangspunkt vil alle gaver blive leveret til firmaets adresse i én samlet levering. Sammen med dig aftaler vi en deadline for hvornår bestillingen skal lukke samt hvornår gaverne skal leveres.
Ønsker i levering til flere adresser kan vi lave en opsætning hvor medarbejderne har mulighed for at vælge mellem flere leveringsadresse. Vi er ret fleksible – også på dette område.
Personlig hilsen
Når sortimentet er på plads er det tid til at lave den personlige hilsen. Det er det første dine medarbejdere ser når de logger ind på siden. Her har du fx. mulighed for at ønske glædelig jul eller fortælle hvordan året er gået. I hilsnen kan vi indsætte billeder eller en video.
Men det er helt op til dig hvordan du vil bruge funktionerne. Vi hjælper gerne med inspiration.
"gaveansvarlig"
Når vi opretter jer i systemet skal vi bruge en “gaveansvarlig”. Som “gaveansvarlig” har du lidt ekstra muligheder når du er logget ind på siden. Du kan bla.
- Se hvor mange der har bestilt.
- Se hvem der mangler at bestille (navn + evt. medarbejdernummer)
- Se fordelingen på hvilke produkter der er bestilt.
- Se hvem der har bestilt hvad.
- Se et samlet overblik over hvor meget der er købt firmagaver for.
Det giver et let overblik for dig – så du hele tiden er up-to-date med hvordan det går med bestillingerne.
Medarbejderlister
For at sætte resten i gang har vi brug for en medarbejderliste fra dig. Listen skal afleveres i excel,csv format og indeholde følgende – (i får en skabelon fra os der kan bruges):
- Fornavn
- Efternavn
- Mail adresse
- + evt. medarbejdernummer
Ud fra det opretter vi alle medarbejdere i vores system og koble dem på jeres firma og jeres sortiment af gaver.
Når alle er oprettet bliver der sendt en mail rundt til hver enkelt medarbejder med et link til shoppen + et unikt password.
OBS: Når alle bestillinger er kørt igennem og gaverne er leveret vil alle oplysninger om medarbejderne blive slettet automatisk i vores system 2 måneder efter levering. Naturligvis.
Bestilling
Når medarbejdere klikker på linket i mailen kommer de ind til en side hvor de skal indtaste deres mailadresse + det unikke password.
Herefter kan medarbejdere vælge imellem de gaver der er i jeres sortiment.
Når medarbejderen har valgt sin gave modtager de en mail med bekræftelse og gaven leveres efterfølgende som aftalt.
Dejlig nemt.